Værdier
Engagement, pålidelighed, personlig udvikling, købmandskab, kundeservice, rummelighed, trivsel, teamplayer, respekt, ansvar, empati, relation, initiativ, kompetencer, nærvær, ærlighed og trygt arbejdsmiljø.
Mission
Vi vil med vores kompetencer, markedsledende agenturer, langsigtede relationer, tillid & respekt altid have kunden i fokus og tilsikre den rette rådgivning og optimale løsning.
Vision
Vi vil skabe en arbejdsplads med fokus på trivsel og lønsomhed.
Kvalitetspolitik
Addtech Components danske virksomheder sætter altid kunden i centrum, hvilket betyder at vi til en hver tid bestræber os på at levere kvalitetsprodukter der som minimum lever op til vores kunders forventning, men som gerne må overtræffe disse.
ISO
Vi ved, at kvalitetsledelse er med til at forbedre kundetilfredsheden og virksomhedens resultater.
Derfor arbejder vi dedikeret for kontinuerligt at vedligeholde, udvikle og forbedre akkrediteringen inden for kvalitetsledelse. Det sker for at imødekomme vores kunders såvel som vores leverandøres behov og sikre den højeste kvalitet og bedst mulige service.
Kvalitetsstandarden opfattes som et værdifuldt værktøj til effektivisering af vores daglige arbejde og rutiner gennem engagerede medarbejdere med fælles forståelse og dermed højner vi kvaliteten. Se vores ISO-certifikat.
GDPR
Vi bruger cookies på vores hjemmeside og indsamler på den måde visse personoplysninger om de personer, som benytter vores hjemmeside. I denne informationspolitik forklarer vi bl.a., hvilke cookies vi ruger, hvad de bruges til, og hvilke valgmuligheder du har med hensyn til vores cookies.
Integritetspolitikken beskriver også dine rettigheder i forhold til os, og hvordan du kan udøve dine rettigheder i forbindelse med behandlingen af dine personoplysninger.
Adfærdskodeks – Code of conduct
Som en del af Addtech overholder vi koncernens “Code of Conduct” og vores leverandører bliver bedt om at tiltræde koncernens adfærdskodeks.